کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317932 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی جدید برای راه‌ اندازی اولیه‌ی ویندوز ۱۱ منتشر شد

شرکت مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای نصب ویندوز ۱۱ نسخه‌ های ۲۲H2 و ۲۳H2 منتشر کرده است. این بروزرسانی با کد KB5041655 در دسترس قرار گرفته و هدف آن بهبود راه‌ اندازی اولیه‌ی سیستم عامل ویندوز بر روی دستگاه شماست.

 

بروزرسانی جدید برای راه‌ اندازی اولیه‌ی ویندوز ۱۱ منتشر شد

 

برای آن‌ هایی که با این اصطلاح آشنا نیستند، OOBE مخفف عبارت Out-of-Box Experience یا «تجربه‌ی کاربری بدون جعبه» است. این بخش، فرآیند راه‌ اندازی اولیه‌ی ویندوز است که در طی آن شما تنظیمات اولیه را انجام می‌دهید، با حساب مایکروسافت خود وارد می‌شوید، از پشتیبان‌ گیری بازیابی می‌کنید، کامپیوتر خود را شخصی‌ سازی می‌کنید و انبوهی از تبلیغات مانند آفیس ۳۶۵، گیم پس، اج و موارد دیگر را رد می‌کنید.

هر چند وقت یکبار، مایکروسافت بروزرسانی‌ های جدیدی برای OOBE منتشر می‌کند که هر زمان کاربران در طی راه‌ اندازی اولیه به اینترنت متصل شوند، روی سیستم آن‌ها نصب می‌شود. برای مثال، زمانی که یک کامپیوتر جدید خریداری می‌کنید، آن را روشن کرده، به اینترنت وصل می‌شوید و راه‌ اندازی را آغاز می‌کنید، در این لحظه سیستم شما آخرین بروزرسانی OOBE را دریافت می‌کند.

شما همیشه می‌توانید با راه‌ اندازی کامپیوتر به‌ صورت آفلاین و استفاده از دستور oobe\bypassnro، از این مرحله رد شوید. این کار نه تنها به شما امکان ایجاد یک حساب کاربری آفلاین را می‌دهد، بلکه باعث می‌شود از شر تبلیغات آزاردهنده و ویژگی مزاحم پشتیبان‌ گیری پوشه‌ های شناخته‌ شده‌ی OneDrive خلاص شوید.

مایکروسافت به‌ ندرت توضیح می‌دهد که بروزرسانی جدید OOBE برای ویندوز ۱۱ چه تغییراتی به همراه دارد.

 

در توضیحات KB5041655 تنها عبارت زیر آمده است:

«این بروزرسانی تجربه‌ی کاربری بدون جعبه (OOBE) برای ویندوز ۱۱ نسخه‌ های ۲۲H2 و ۲۳H2 را بهبود می‌بخشد. این بروزرسانی فقط در فرآیند OOBE ویندوز ۱۱ اعمال می‌شود و تنها زمانی در دسترس است که بروزرسانی‌ های OOBE نصب شده باشند.»

در همین راستا، مایکروسافت به‌ تازگی آخرین بروزرسانی غیر امنیتی برای ویندوز ۱۰ و ۱۱ را منتشر کرده است. ویندوز ۱۰ بروزرسانی KB5040525 را دریافت کرد و کاربران ویندوز ۱۱ نیز KB5040527 را دریافت نمودند. هر دو بروزرسانی شامل رفع باگ‌ ها، تغییرات در ویژگی‌ ها و بهبود های دیگر هستند. توجه داشته باشید که این بروزرسانی‌ ها حاوی وصله‌ های امنیتی نیستند و نصب آن‌ها اختیاری است. بروزرسانی‌ های غیر امنیتی ماه ژوئن ۲۰۲۴ مشکلات زیادی را به‌ وجود آوردند، به همین دلیل بسیاری از کاربران فقط بروزرسانی‌ های ماهانه‌ی اجباری را دانلود می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50609 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/06 تعداد مشاهده: 134
سافت گذر